Гетомен (Ghettoman) (на снимката вдясно), Министерството на физическото възпитание и спорта и американската компания Switch2Health стартираха кампанията "Раздвижи и печели" у нас.
Рапърът и популярният ТВ водещ Ники Кънчев са нейните лица за България.
"Спортът ме дисциплинира във времето на промени. Той е активно оръжие срещу пиянството, наркоманията и престъпността", каза музикантът на специалната пресконференция.
Това е втората кампания на министерството, в която Гетомен се включва. През изминалото лято той изкара видео към песента "Животът е игра" – музикалната част от кампанията "Аз обичам спорта" на МФВС.
Заместник-министърът на Спортното министерство Иван Ценов обяви статистика, според която 58% от българите не спортуват, а 51% от децата са с наднормено тегло. Идеята на кампанията е да се мотивират повече българи и най-вече децата към физическа активност, за която могат да получат награда.
Switch2Health Corp. предлага единствено по рода си техническо решение - устройството часовник S2H Replay, отчитащо активността – всяко повишаване на пулса и движение, в което участва цялото тяло. На всеки час, в който човек спортува или се движи, на дисплея на часовника се появява 12-цифрен код, отчитащ физическата активност. Всеки регистриран участник на сайта S2H.COM/BG може да разменя своите точки за интересна и уникална награда, която сам ще избере от предложенията в страницата. При активно движение за 1 час участникът може да се получи максимум 60 точки за деня. Така се подтикват хората да измерват своето движение поне 1 час на ден.
Голямата награда, осигурена от МФВС, е пътуване до Олимпиадата в Лондон през 2012.
България е втората страна след САЩ, в която е възникнала самата идея, а капитанът на "Бостън Селтикс" (NBA) - Пол Пиърс, е един от учредителите и най-активното лице на Switch2Health.
МФВС търси частни партньори, които да купят определена бройка часовници, които да бъдат раздадени на българските деца.
Часовниците могат да бъдат купени на цена от 38.90 лв. от сайта S2H.COM/BG в момента.
Коментари