Още по време на изпълнението на сръбските мафиоти Перо Деформеро в столичната зала "Универсиада" снощи, за феновете стана ясно, че ще имат възможност главно да гледат любимците си Култур Шок (Kultur Shock) и Контрол.
Въпреки гъстата мъгла, която се лееше от колоните, малкото вече влезли в залата адски се кефеха на турбо-метъла и белия - откровено мутренски костюм, на шкембестия вокал Горан Бишевац.
Стотина души припяваха с ентусиазъм, а погото тамън беше започнало да къкри.
С излизането на Кольо Гилъна на сцената из вече напълно фрашканата "Универсиада" се разнесоха неистови женски писъци."Ласточка пой" настъпи с такава тържественост, сякаш трите хиляди се бяха събрали на партийно събрание преди вдигането на революция.
Контрол продължиха със серия от хитове, защото друг вид песни те просто нямат. Звукът беше все така лош, толкова лош, че дори фронтменът Кольо Гилъна молеше от сцената нещо да се направи, а публиката се ориентираше в обстановката основно по собственото си пеене.
Култовият певец беше така зареден с лафове, че след няколко удара в погото трудно можем да ги възстановим всичките, но основна дъвка му стана Роби Уилямс.
"Дами и господа, мистър Роби Уилямс".
Сетне - "Леле, како" в биса. (Виж галерия снимки от концерта.)
Коментари