Има нова игра в града, а бандата Мъдвейн (Mudvayne) е нейният лидер.
Групата се завръща с невероятна идея, която предлага на феновете множество облаги при покупка на новия албум, озаглавен “The New Game”.
“Създадохме кампанията "The Album Is The Ticket" с цел да се отблагодарим на тези, които ни подкрепят вече толкова години, като ги поканим на турнето ни”, казва вокалистът Чад Грей.
“The New Game” е продуциран съвместно от групата и Дейв Фортмън (Слипнот, Ивънесънс, Симпъл План). Дебютният сингъл от албума - „Do What You Do”, вече се върти по радиостанциите.
Мъдвейн са решени да продължават да създават подобни иновативни кампании за почитателите си и в бъдеще.
„Вълнуваме се, че албумът ще бъде издаден по този уникален начин, който ще обвърже групарите с феновете им, а също ще им спечели и нова аудитория”, споделя Чарли Уок, президент на "Epic Records".
Забележителен е фактът, че всеки студиен албум на Мъдвейн е обявен за "златен".
Дебютният сингъл - “Dig”, излиза през 2000 като част от първия им албум “L.D. 50”.
Албумът “By The People, For The People” (2007) е компилация от неиздавани песни и изпълнения на живо.
Проектът е уникален по рода си, защото това е първият албум в историята на музиката, който позволява на феновете да изберат както обложката, така и песните, включени в него.
Мъдвейн са всичко друго, но не и стереотипна неометъл формация. Музиката им е по-близо до прогресив и дет метъла, отколкото до мейнстрийм рока. Вдъхновяват се от Достоевски, будизъм и Кабала.
Мъдвейн налагат нови правила на играта
5299
Коментари