Hot Since 82 пристига за вълнуващо парти в София през декември
Дино Мерлин със специален поздрав за България преди концерта с Желко Йоксимович
Константин Костов, Христо Йоцов и Плевенската филхармония с авторски концерти в Добрич и Варна
David Garrett в Пловдив: Златни изживявания и премиум емоции с новите билети
Мария Илиева с нова международна награда и дата за голям концерт догодина
Японската сензация Kyoto Jazz Massive пристига за първия си концерт у нас
Pettersson & Frederiksson специални гости на фолк метълите Faun в България
Till Lindemann, фронтменът на Rammstein, със солов концерт у нас догодина
Ali с дългоочаквания си дебютен албум и неочаквани гости в столичния клуб "Строежа" на 23 ноември
Тони събра най-големите си хитове в ексклузивния албум "Пробуждане"
Б.Т.Р. с втори концерт в зала 1 на НДК и нов сингъл
Embrace By Dark преди специалното шоу на Rotting Christ в София

„Си Би Ес“ купи Last.fm


„Си Би Ес“ купи Last.fm

2764

Медийната корпорация [B]„Си Би Ес“[/B] купи музикалната социална мрежа [B]Last.fm[/B] ([URL http://www.last.fm]) за 280 млн. долара с цел да привлече по-млада аудитория. В рамките на една година [B]„Си Би Ес“[/B], която е една от трите големи американски телевизионни мрежи и управлява 144 радио станции, възнамерява да приложи технологията на Last.fm, за да създаде видео социална мрежа, която ще включва архивите на хитови предавания на телевизията. Създателите на [B]Last.fm[/B] коментираха, че сделката ще им помогне да осъществят целта си да съберат цялата правена някога музика на едно място. Те ще продължат да управляват сайта и занапред, но ще работят според бизнес плановете на [B]„Си Би Ес“[/B]. Музикалната социална мрежа [B]Last.fm[/B], която свързва хора с близки музикални вкусове, оперира от [B]Лондон[/B] и има повече от 15 милиона активни потребители в над 200 страни. Основаната през 2002 услуга представлява онлайн радиостанция, която следи какво слушат потребителите и им препоръчва песни на сходни изпълнители. Тя позволява и контакти между хора с близки музикални вкусове. [B]Last.fm[/B] включва и повечето български изпълнители и групи от всички жанрове. За последната седмица слушаемостта на песента на [B]Стоян и Елица "Вода"[/B] е скочила с 843%. По този показател българското дуо е на 4-то място в световната класация на Last.fm за седмицата. Специалисти от музикалната индустрия коментираха покупката като логична, но се усъмниха доколко успехът на [B]Last.fm[/B] в музикалния бранш може да бъде повторен в други медии. "[B]Last.fm[/B] беше основана като социална мрежа, фокусирана изцяло върху музиката", каза [B]Тим Гримсдич[/B] от консултантската компания [B]"Фрукт"[/B]. "Въпросът е дали същата логика може да се приложи и по отношение на снимки, филми и телевизия". [IMG 460107186344.jpg center]

Още от БГ зона


Mysound.bg
Реклама

Галерия


Любо Киров - "Ново сърце"

Видео


Албуми


Любо Киров - "Ново сърце"

Скоростта, с която Любо Киров разпродава концерти в огромни зали и създава нова музика, е завидна.През последните...

Най-четени новини


виж всички