Една от най-големите музикални звезди - Бионсе (Beyonce), и безалкохолната напитка Pepsi обявиха безпрецедентно сътрудничество, което напомня истински дует.
Певицата няма да е просто рекламно лице, а глобалният посланик на логото. "Целта ни е не само ползването на лицето на Бионсе, а осъществяването на едно истинско сътрудничество", обявиха от Pepsi.
Марката и носителката на 16 награди "Грами" ще създадат общи културни продукти.
Бионсе ще е и звездата в новата глобална телевизионна реклама на Pepsi, която трябва да стартира в началото на 2013. В този клип за първи път ще прозвучи и първият сингъл на Бионсе от албума, който ще пусне през 2013. Изпълнителката ще даде лицето си за специална серия опаковки на Pepsi и ще участва в създаването на всички материали за съвместните проекти между нея и безалкохолната напитка.
Сътрудничеството с Бионсе извежда на ново, по-високо ниво начина, по който Pepsi подпомага културата. Вместо досегашните механизми на спонсорство или наемане на рекламно лице, Pepsi и Бионсе започват съвместна работа, която е в полза както на изпълнителя, така и на марката. Платформата, създадена при сътрудничеството с Бионсе, ще бъде използвана от Pepsi при подпомагането и налагането на нови музикални звезди, които в момента са ограничени до собствените си страни.
Ангажирането на Бионсе не е първото за певицата и безалкохолната напитка. През 2002 вокалистката отново бе лице на Pepsi. От тогава до началото на новото сътрудничество тя стана една от най-големите музикални звезди в света, като има повече от 100 млн. продадени копия от албумите си и успя да спечели награди "Грами" 16 пъти.
От 2007 "Куадрант Бевъриджис" е официалният бутилировач за България на продуктите на PepsiCo (Pepsi, Mirinda, 7UP), PLI (Lipton Ice Tea), Gat Foods (Prisun сокове и нектари) и производител на трапезната вода Bellissima.
Компанията е един от най-динамично развиващите се играчи на пазара, един от лидерите в негазираните напитки и водеща в сегмента на тихите напитки през последните години.
Коментари