Ники Минаж (Nicki Minaj) е новото лице на Pepsi.
29-годишната изпълнителка ще оглави кампанията на бранда по налагането на новата напитка Pop. Мултимилионната сделка е финализирана, а рекламният клип е заснет в Южна Африка миналия месец, информира NME, но не посочва точната сума, за която е сключен договорът.
Както MySound.bg огласи, неуморната вокалистка работи върху две книги, успя да завърши и втория си албум -"Pink Friday: Roman Reloaded". Той ще се появи на 3 април в обикновено издание с 19 песни, а луксозната му версия ще предложи 22 парчета. В записите участват Lil Wayne, Nasq Beenie Man, Chris Brown, Rick Ross, Drake, Cam’ron и други. Бритни Спиърс (Britney Spears) обаче не е сред гостите. Преди време плъзна мълва, че тя ще включи в проекта, след като в интернет се появи траклист на албума. Но той се оказа фалшив.
Ники Минаж звучи в парчетата "I Don`t Give A" и "Give Me All Your Luvin‘", част от новото студийно творение на Мадона (Madonna) - MDNA, чиято премиера се очаква на 26 март.
Nicki Minaj стана лице на Pepsi
4319
Коментари