Британският ТВ и музикален продуцент Саймън Кауъл (Simon Cowell) призна, че направо бил „изкормен”, след като победителят в неговия „X Factor” Джо Макелдъри бе победен в надпреварата за коледен хит номер 1 във Великобритания от Рейдж Ъгейнст Дъ Машийн.
Продуцентът обаче предложил работа на организаторите на Фейсбук-кампанията Джон и Трейси Мортър, които качиха на върха на класацията песента „Killing In The Name”.
„Изключително съм впечатлен от кампанията им. Беше една добра кампания без мръсни трикове и без никакво финансиране. Те бяха много отдадени и работиха много. Предложих им работа в моята звукозаписна компания. Може да е в маркетинга или дори да я управляват”, заяви Саймън Кауъл.
„Това е първият им опит да издадат парче и те направо спечелиха коледната битка за номер 1, така че не се справиха зле все пак. Искам да дойдат и да работят за нас. Адски съм сериозен, но те още не са ми отговорили”, каза още продуцентът.
Коментари