Orphaned Land отново в България след 11 години, удрят заедно със Science Of Disorder, Lone Survivor и Nest Of Plagues
Турнето "Световното кино в музиката" на Хилда Казасян и Плевенската филхармония продължава. Виж къде и кога
Без Monument Оf Misanthropy на концерта на Belphegor и Malevolent Creation този четвъртък
Британците The Singing Loins откриват есенния сезон на "Аларма Пънк Джаз"
Дни до юбилейния концерт на Андреа Бочели. Виж с кои изключителни гости излиза на стадион "Васил Левски"
14 нови песни се състезават в ХIV-ото издание на фестивала за поп и рок музика "София 2024"
Тежко се задава концертът на Ildaruni
Отново на училище с радио N-Joy. Поли Генова, Tino, Mona, Vall, Iskrata и други на концерта в Южния парк
Нашите Dimholt съпорт за шоуто на австралийците Austere и в Гърция
Остава с нова песен за рождения си ден, канят на двучасов концерт в "Маймунарника"
Бруталиада: съвместен концерт на Bеlphegor, Malevolent Creation, Monument Of Misanthropy и Confess
Пустинен блус: Tinariwen в НДК, нашата супергрупа Kottarashky & The Preachers ще открие за екзотичните туареги

Стив Джобс: "Никакви абонаменти в "АйТюнс"!"


Стив Джобс: "Никакви абонаменти в "АйТюнс"!"

2067

Музикалните компании оказват натиск върху най-големия световен [B]онлайн магазин за музика "АйТюнс"[/B] да предложи опция за [B]теглене на музика[/B] срещу месечна абонаментна такса, стана ясно от интервю на [B]Стив Джобс[/B], изпълнителен директор и съсобтвеник на компанията [B]"Епъл"[/B], която притежава магазина. Музикалните мейджъри предпочитат този модел по две причини. На първо място, една месечна такса би им донесла по-високи приходи според тях. И на второ - абонаментът преполага теглена на музика без или с ограничения в броя на изтеглените файлове, но по-важното е, че след като потребителят веднъж не си плати абонамента, всички изтеглени от него файлове се изтриват от компютъра му. На практика плащате не за да купите музика, а да я слушате, макар и от собствения си компютър. "Никога не бива да се казва никога, но потребителите не изглеждат заинтригувани от този бизнес модел", каза [B]Стив Джобс[/B] в интервю пред "Ройтерс". "Абонаментният модел засега е пълен провал. Хората искат да притежават музиката, която купуват". [B]"АйТюнс"[/B] в момента преговаря с музикалните компании за поднвяване на лицензните си договори с тях. Мейджър компаниите са недоволни, че поради ниските цени на песните в онлайн магазина - стандартно по 99 цента за парче - отчисленията за тях са много ниски. Същевременно [B]"Епъл"[/B] също не печели от продажбите на музика, но компенсира с огромните продажби на плейъра си [B]"АйПод"[/B], с който се просвирва музиката, закупена от [B]"АйТюнс"[/B]. [IMG 884399152360.jpg center]

Още от Бизнес


Mysound.bg
Реклама

Галерия


Любо Киров - "Ново сърце"

Видео


Албуми


Любо Киров - "Ново сърце"

Скоростта, с която Любо Киров разпродава концерти в огромни зали и създава нова музика, е завидна.През последните...

Най-четени новини


виж всички