АURA: Приключението започва през юни. Очакваме Hardwell, Lost Frequencies, Аfrojack и други в сърцето на София
Последно (ню уейв) танго в Париж. Je T'Аime свирят в София през март
Глен Хюз представя в България "Гласовете на рока със симфоничен оркестър"
The Omnific се присъединяват към концерта на TesseracT и Novelists
Гръцката метълкор група Saisei с концерт в София, съпорт - нашите Nonsense и Forepeak
Нашите Historian и Embrace By Dark преди британските екстремисти Fen в София
Vokodlok, Nocturn и Клада - тройна блек метъл атака в София
Световният феномен 40 Fingers се завръща с два концерта в България
The Best Of Васил Петров - 30 години в музиката! Специалният концерт с именити гости предстои в зала 1 на НДК
Танцова забава Winter Gore Dance Party на 18 януари
3 зали с най-актуалната електронна музика в столицата за Нова година. Надолу с главата в рейва
Остава с нов видеоклип, завършва празничните концерти в Sofia Live Club

Бионсе и Pepsi правят дует


Бионсе и Pepsi правят дует

4108

Една от най-големите музикални звезди - Бионсе (Beyonce), и безалкохолната напитка Pepsi обявиха безпрецедентно сътрудничество, което напомня истински дует.

Певицата няма да е просто рекламно лице, а глобалният посланик на логото. "Целта ни е не само ползването на лицето на Бионсе, а осъществяването на едно истинско сътрудничество", обявиха от Pepsi.

Марката и носителката на 16 награди "Грами" ще създадат общи културни продукти.

Бионсе ще е и звездата в новата глобална телевизионна реклама на Pepsi, която трябва да стартира в началото на 2013. В този клип за първи път ще прозвучи и първият сингъл на Бионсе от албума, който  ще пусне през 2013. Изпълнителката ще даде лицето си за специална серия опаковки на Pepsi и ще участва в създаването на всички материали за съвместните проекти между нея и безалкохолната напитка.

Сътрудничеството с Бионсе извежда на ново, по-високо ниво начина, по който Pepsi подпомага културата. Вместо досегашните механизми на спонсорство или наемане на рекламно лице, Pepsi и Бионсе започват съвместна работа, която е в полза както на изпълнителя, така и на марката. Платформата, създадена при сътрудничеството с Бионсе, ще бъде използвана от Pepsi при подпомагането и налагането на нови музикални звезди, които в момента са ограничени до собствените си страни.

Ангажирането на Бионсе не е първото за певицата и безалкохолната напитка. През 2002 вокалистката отново бе лице на Pepsi. От тогава до началото на новото сътрудничество тя стана една от най-големите музикални звезди в света, като има повече от 100 млн. продадени копия от албумите си и успя да спечели награди "Грами" 16 пъти.

От 2007 "Куадрант Бевъриджис" е официалният бутилировач за България на продуктите на PepsiCo (Pepsi, Mirinda, 7UP), PLI (Lipton Ice Tea), Gat Foods (Prisun сокове и нектари) и производител на трапезната вода Bellissima.

Компанията е един от най-динамично развиващите се играчи на пазара, един от лидерите в негазираните напитки и водеща в сегмента на тихите напитки през последните години.

Още от Поп


Mysound.bg
Реклама

Галерия


Lilly Оf The West - "Christmas With Lilly Of The West"

Видео


Албуми


Lilly Оf The West - "Christmas With Lilly Of The West"

"Christmas With Lilly Of The West" - първият коледен албум в дискографията на обичаната група Лили Ъф Дъ Уест...

Най-четени новини


виж всички