Дино Мерлин със специален поздрав за България преди концерта с Желко Йоксимович
Константин Костов, Христо Йоцов и Плевенската филхармония с авторски концерти в Добрич и Варна
David Garrett в Пловдив: Златни изживявания и премиум емоции с новите билети
Мария Илиева с нова международна награда и дата за голям концерт догодина
Японската сензация Kyoto Jazz Massive пристига за първия си концерт у нас
Pettersson & Frederiksson специални гости на фолк метълите Faun в България
Till Lindemann, фронтменът на Rammstein, със солов концерт у нас догодина
Ali с дългоочаквания си дебютен албум и неочаквани гости в столичния клуб "Строежа" на 23 ноември
Тони събра най-големите си хитове в ексклузивния албум "Пробуждане"
Б.Т.Р. с втори концерт в зала 1 на НДК и нов сингъл
Embrace By Dark преди специалното шоу на Rotting Christ в София
Емблематичното шоу The Pink Floyd Experience идва в България

И James Arthur с кампания в подкрепа на борбата с COVID-19


И James Arthur с кампания в подкрепа на борбата с COVID-19

3666

Любимият на българската публика британски артист и автор на песни James Arthur, който излезе на сцената на финала на "X-Factor България" през 2014 г., за да изпълни "Bound To You" в дует с талантливата Михаела Маринова, създаде своя благотворителна кампания в подкрепа на борбата с COVID-19 и организациите SANE и NHS Charities Together COVID-19 Urgent Appeal.

За да насърчи хората да останат вкъщи и да се пазят по време на глобалната здравна криза, James стартира инициативата "Safe Inside" с нова музика, записана специално за целта, придружена от нови видеа и специален мърчандайз, като всички събрани приходи ще отидат в подкрепа на двете организации.

"Реших, че най-добрият начин да помогна, е единственият, познат за мен – чрез музика. Преди няколко години написах песен, чийто текст отговаря на днешната действителност. Затова призовавам феновете си да останат вкъщи и да спасят нечий живот. Всички приходи ще бъдат използвани в помощ на работещите на първа линия и ще подпомогнат благотворителната организация за психическо здраве SANE", споделя James.

Концепцията на кампанията се базира на нова акустична версия на сингъла "Safe Inside", който излезе през 2016 г. и е част от №1 албума на James "Back From The Edge". Римейкът е записан и продуциран от него в домашното му студио по време на карантината. Освен парчето, певецът пусна в продажба готин модел суичъри с надпис "Safe Inside", ново видеосъдържание, представено в YouTube сериите "At Home Acoustic", както и видеоиграта за телефон "Safe Inside".

Последвайте James Arthur в Spotify

Снимка: Sony Music/"Вирджиния Рекърдс"

Още от Поп


Mysound.bg
Реклама

Галерия


Любо Киров - "Ново сърце"

Видео


Албуми


Любо Киров - "Ново сърце"

Скоростта, с която Любо Киров разпродава концерти в огромни зали и създава нова музика, е завидна.През последните...

Най-четени новини


виж всички