Легендите на българската естрада Кристина Димитрова с бившия си съпруг Агент Иван Тенев и Джина Иванова от Трамвай № 5 заедно с половинката си Джон Иванов от група Кукери подкрепиха дългогодишната кауза на PR агенция VIP Communication "Искам да остана в България".
Събитието се състоя в емблематичния столичен ресторант "Траянини кошари", а гостите бяха посрещнати от управляващите съдружници на агенцията - Патриция Кирилова (вляво на снимката) и Дончо Георгиев. В подкрепа на благородната кауза за събиране на средства на деца, които искат да останат да учат и да работят в България, се включиха над 100 представители на бизнеса, медиите и любимци на публиката. Сред тях бяха и носителките на титлата "Мисис България" Марина Цветанова и Ана Иванова.
Събраните средства ще бъдат дарени на децата от община Криводол, участващи в инициативите на Местната комисия за борба с противообществените прояви на малолетни и непълнолетни. Те се включиха в кампанията с пет есета на тема "Защо искам да остана в България".
11-годишната Кристина Петкова от Криводол написа: "Смятам, че като човек се труди и има желание, може да се реализира и в страната ни. За мен няма по-красиво място от родната България. Горда съм, че съм българка!". В есето си 14-годишната Габриела Костадинова сподели: "Тя, България, със своята велика история и наследство ми дава волята да остана тук!". 11-годишната Силвия Григорова също показа родолюбие: "Тук съм родена и тук искам да живея до края на дните си!". 10-годишната Илианна Петкова пише: "Едва ли на земята има друго прекрасно кътче, което да прилича поне малко на България. Горда съм, че съм българка! България над всичко!". Пламък има и в думите на шестокласничката Йоанна Иванова: "Българийо, ти си моята съдба! За мен ти си само една!".
Родолюбивите деца ще получат дарението си следващата седмица от организаторите на събитието. Партньорите на агенцията предоставиха подаръци за благотворителната томбола - лидерите в дигиталния печат "Фреш Принт", козметичния гигант "Рефан", сладкарска верига "Неделя", изследователския екип "Руните говорят" с омайното вино на Севт по древна българска рецепта и други. В томболата имамаше и уникални плетени бижута - авторски и ръчно изработени аксесоари на DiYon Art, златни бижута по древна българска технология от "Магията на Българската роза", ваучери за вечери в "Траянини кошари", "Ла Катедрале", "Катедрале дел Мар", уикенди за двама в парк-хотел "Бачиново", тридневна екскурзия в град Кула от сдружение "СевероЗапазване" и други.
На събитието бе представен и новият календар на агенцията, както и предстоящите Балкански и национални награди - през март е шестото издание на годишните награди Balkan Business Awards 2020, а Националните медицински награди - през май.
Традиционните журналистически награди ще закрият през юни летния събитиен сезон в София, за да може Морските Оскари да триумфират на Черноморския бряг през юли. Най-добрите компании в луксозното строителство ще бъдат отличени през октомври 2020.
Туризмът, като най-важен сектор в развитието на Балканите, ще представи своите значими постижения с шестото издание на Балканските награди за Туристическа индустрия 2020 в София през декември.
Снимка: "Хайлайф"
Коментари