Мадона (Madonna) се снима за втора рекламна сесия, организирана от марката "Луи Вюитон".
Позата, заета от певицата, е върху диван с разтворени бедра, а от крака й виси чанта.
Тя е окачила на десния си глезен екстравагантно бижу, също с логото на компанията, която се слави с производството на уникални аксесоари за дамите.
В стремежа си обаче да бъде удобна закачалка за чантата, майката на три деца е разкрила малко повече от допустимото своя релеф, отбелязва Крис Джонсън в "Дейли Мейл".
Възнаграждението на певицата е заради рекламата на колекцията на френската марка за луксозни кожени изделия с модели за Пролет 2009.
Мадж се е включила в кампанията срещу сумата от 7 млн. евро., не не е взела 10 млн. както преди време съобщи "Ню Йорк Таймс".
След като се разведе със своя съпруг Гай Ричи, за Мадона е по-добре да остане при семейството си и да си почине от сцената, ала да наблегне на кариерата си като рекламно лице: тоест да присъства в кампании, а не да отсъства от тях, е препоръката на изданието.
"Вюитон" нае дузина светила за снимки в оригинални реклами на логото.
Сред тях са Щефи Граф, Катрин Деньов, Андре Агаси и дори Михаил Горбачов.
Прочута е сесията на Кийт Ричардс. Струнният ас на Ролинг Стоунс (The Rolling Stones) позира със своята китара в хотелско легло пред американската фотографка Ани Лейбовиц през март 2008.
Мадона стана закачалка в нова реклама за Луи Вюитон
5370
Коментари