Най-новата музикална агенция - "Liqueur Management", бе представена в хотел „Ройъл Лодж”, Пампорово, през уикенда.
Собственикът на веригата клубове "Liqueur" - Валери Ненчев, и звездите на агенцията - Мария Илиева, Дичо, Спенс, 032 и Дийп Зоун и Йоана обявиха старта на изключителното по рода си национално музикално турне.
Поп изпълнителите ще достигнат до всяко кътче на България чрез т. нар. подвижна дискотека. Това е уникално автотехническо съоръжениe: модерна композиция от четири чисто нови и нарочно оборудвани камиони марка „Скания”.
С помощта на специални механизми те се сглобяват в единно помещение. Стартът на турнето е на 1-и април (не е шега). Датата е избрана неслучайно.
На 1-и април 2006 е открит първият клуб "Liqueur". Основната му цел е да даде шанс на младите хора от по-малките градове и градчета да се срещнат с любими изпълнители и музиканти. Целият проект има идеална насоченост. Процент от приходите от вход за подвижната дискотека ще бъдат дарявани на Асоциация „Да съхраним жената”, която вече 11 години подпомага жени и млади хора в неравностойно положение.
На пресконференцията беше представен и проектът за нова музикална телевизия – "Liqueur TV". За програмен директор е избран известният музикален продуцент Атанас Янкулов. Той разказа пред десетките журналисти, че е приел поканата, когато разбрал, че Валери Ненчев иска да направи телевизия, която да излъчва 80% българска музика. Според Янкулов „в момента в радио и ТВ ефира съдържанието на българската поп музика е под 1%”.
Деловата част преля в купон в клуб "Liqueur" в Пампорово. Домакините забавляваха гостите си от печатните и електронни медии със своите хитове.
В разгара на партито Дичо и Любо пяха и танцуваха, качени върху бара.
Новоучредена музикална агенция събра елита на нашата поп музика!
7056
Коментари