"Нямаме финансова, а само имиджова печалба от концерта на Мадона (Madonna) в София", признава Иван Несторов-Амебата, съпрезидент на "София Мюзик Ентърпрайсис" - промоутърската компания, която доведе поп кралицата за шоуто й в столицата наскоро.
Скандалните кадри от припадането на Мадж по време на спектакъла й у нас излъчва в новото си издание предаването на "БГТВ" - „Часът на блондинките”, чийто гост е Несторов.
В студиото пред водещата Патриция Кирилова той коментира раздухания в световните медии припадък на световната мегазвезда. „Може да е било част от постановката, може да е замайване за секунди, никой от екипа й не каза да е имало проблеми с Мадона. Напротив – тя бе в добро настроение преди и след концерта”, твърди Несторов.
„Концерти като този не може да имат финансова печалба, но те носят невероятен имидж. Имали сме много по-големи печалби от малките концерти, които сме организирали през годините”, допълва Амебата. Голямата му мечта е в София да направят концерт AC/DC и Ролинг Стоунс (The Rolling Stones), както и най-сетне да се изгради зала за концерти у нас, която да побира над 15 хиляди души публика.
„Надявам се до 2 години тази зала да е готова, за да може и през зимата да организираме концерти на световни звезди”, обяснява той.
"Часът на блондинките” се излъчва от 21 ч. във вторник, с повторения от 2 ч. в сряда, от 16 ч. в събота и от 11 ч. в понеделник.
Шоуто върви и онлайн в обновения сайт на "БГТВ" - www.bgtv-tv.com, който пусна нова уникална система за директно излъчване на програмата, въведена за първи път в България от компютърните специалисти на сателитния канал.
Форматът е разширен, с опция за отваряне на цял екран без нарушаване на кристалното качество на излъчване.
Коментари