В ритъма на суинга с The Oldie Goldies. Формацията представя първия си албум "Happy Feet" на живо
Азиатски октомври за "Аларма Пънк Джаз". Очакваме доайена на японския авангарден джаз Масахико Сато и монголско-френско-българското фолк-рок трио Violons Barbares
Никос Вертис разпродаде за трети път най-голямата зала в София
Концерт с вълшебната музика от филмите на Disney
Първият концерт на Café del Mundo у нас е разпродаден
Легендарната група Rage на 40. Вестфалски пауър метъл в столичния клуб "При Черепите"
Актуалните британски пост-пънкари  Squid ще ударят в столичния клуб Pave
Димитър Аргиров и Соня Чакърова с нов албум и концерт на 5 октомври. Песенни следи
Световната поп оперна сензация Il Divo пристига за концерти в Пловдив и Варна
Оркестър Камчия, TDK и Evitceles представят България на престижния сръбски фестивал Changeover
Богата музикална програма в "Топлоцентрала" през октомври
Съвместен десант на Contortion, Carved Memories и Melinoë у нас: Unravelling Europe - United In Metal

Кид Рок отказва да бъде част от дигиталния пазар


Кид Рок отказва да бъде част от дигиталния пазар

4798

Кид Рок (Kid Rock) е известен с факта, че винаги казва това, което мисли.

А мнението му по отделни въпроси често не се харесва на всички. С над 20-годишна кариера зад гърба си и въпреки промените, настъпили в музикалната индустрия в последно време, музикантът все още стои твърдо зад решението да не продава своята музика в iTunes.

"Реших да избера по-трудния път и да не се включвам в iTunes. Не обичам да ми казват какво да правя и да върша нещо, само защото всички други го правят. Продал съм милиони албуми и без iTunes", казва Кид Рок. В това отношение той е едно от изключенията в музикалния бизнес. Подобно решение идва от убеждението му, че дисковете трябва да се разглеждат като цялостни творби, а не всяко парче да се купува и слуша поотделно.

Неговият актуален проект е "Born Free".

Кид Рок дори споделя идеята си да изработи рекламен плакат, показващ красиво русо момиче, което шмърка кокаин от обложката на негов албум, със следния текст към снимката: "Не можеш да направиш това с Mp3 файл – този албум не се продава в iTunes". А според певеца, отделен е въпросът дали някой би публикувал подобна реклама.

"Born Free" е на музикалния пазар у нас от "Орфей Мюзик", изключителен лицензиант на Warner Music International.
 

Още от Поп


Mysound.bg
Реклама

Галерия


Любо Киров - "Ново сърце"

Видео


Албуми


Любо Киров - "Ново сърце"

Скоростта, с която Любо Киров разпродава концерти в огромни зали и създава нова музика, е завидна.През последните...

Най-четени новини


виж всички