Стелияна Христова стана Гласът на България


Стелияна Христова стана Гласът на България

5920

Стелияна Христова е големият победител в първия сезон на музикалното шоу "Гласът на България".

Тя бе определена от публиката след грандиозния финал по bTV снощи.

17-годишната изпълнителка спечели титлата след съревнование с Игор Шабов с 58% от зрителския вот срещу 42% за нейния опонент. Мечтата на Стелияна се сбъдна, след като в третия етап на надпреварата двамата финалисти изпълниха първите парчета, създадени специално за тях от Universal Music.

Претендентите за победата – Стелияна, Игор, Роксана и Тодор, пяха в дует със своите треньори за първи път. След изпълненията, подкрепени от Мариана Попова, Кирил Маричков, Ивана и Миро, на крачка от победата, напуснаха Тодор и Роксана.

За първи път от сцената на шоуто водещата Вики Терзийска зарадва своите фенове с едно от най-обичаните си авторски парчета – "Моите кафеви очи".

Средно над 1.6 милиона зрители проследиха финалния концерт.

Близо 60% от всички ТВ зрители (All4+) между 20.00 и 22.00 часа снощи станаха свидетели на победата на Христова.

За аудитория All4+ "Гласът на България" отчита 22,44% рейтинг. Финалът отбеляза отлични резултати и сред младата аудитория, като привлече над 50% от зрителите на възраст 18-34 г. Бляскавото шоу отчете много висок дял - близо 58% - и за аудитория 18-49. Данните са на GARB за 24 октомври и са предварителни.

За целия си период на излъчване - от 18 юли до 24 октомври  - "Гласът на България", отчита рекорден среден дял – 54,1% - за аудитория All4+. Той е по-висок от средните дялове на всички риалити програми, излъчени по bTV от създаването на телевизията.

Рекордна посещаемост отбелязва и сайтът glasatnabulgaria.bg, като в деня на финала близо 93 000 потребители са разгледали над 660 000 страници. Близо 2 милиона потребители са посетили 11 милиона страници от началото на предаването до неговия край. "Гласът на България" е единственото музикално шоу у нас, в което зрителите можаха да гласуват за своите любимци напълно безплатно онлайн. Интерактивността с уеб потребителите беше основен елемент от съдържанието на шоуто по време на концертите на живо.

Официалната Facebook страница на "Гласът на България" до момента е привлякла близо 90 000 фена, като от тях близо 40 000 са били активни по време на снощния финал.


 

Още от Поп


Mysound.bg
Реклама

Галерия


Orbital
Orbital

Видео


Албуми


Miley Cyrus - "Something Beautiful"

Международната поп звезда Miley Cyrus (Майли Сайръс), която категорично заяви своето място сред най-добрите...

Най-четени новини


виж всички